Thursday, July 1, 2010

Halaqah; Sentuhan Qalbu


 Subhanallah

Programme by Tv9, Halaqah: Sentuhan Qalbu yang dihoskan oleh penerbitnya sendiri, Ahmad Noor Sulaiman disiarkan sebanyak 13 episod bermula 15 Jun and aired at 10 pm every Tuesday.

Topik-topik yang dibentangkan akan menyentuh tentang kecerdasan intelektual, kecerdasan emosi dan pencerahan kerohanian supaya bersyukur dengan pemberian Allah SWT.

Halaqah pada musim kali ini menampilkan kelainan apabila bekerjasama dengan ESQ Leadership Centre untuk mengetengahkan beberapa topik menarik, selain ahli panel yang hebat dalam ilmuan agama.

Rasa yang sangat mendalam, panel yang dijemput memberi kesedaran yang menyentuh perasaan dan segmen oleh panel dari ESQ meliputi emosi diri. Sangat indah dan menyedarkan. 

This is highly recommended programme to watch. Cleansing and reinstate our belief in Islam. One of a sure way to have us felt the beauty of Islam and appreciate all the sacrifices by our Prophet Muhammad SAW and the Great Allah gifted to us all our life. Tak terkira banyaknya.

Please watch it! It's worth the hour of your life!

Topik lain di dalam 13 episod program Halaqah Sentuhan Qalbu seperti Dicipta, Pohon Hidup, Ikon, Kontrak Hidup, Dairi Nabi Ibrahim a.s, Macam Mainan, Saham Ibubapa, Namaku Remaja, Ayah & Ibu, 5 Minit Aje, Akhir Hayat, Mengurus Dunia dan Ketika Pulang,” katanya.

2 comments:

Roz Razalli said...

salam...

girlfwen, can u txt me whenever the program is aired? takut terlupa. I need to strengthen my iman too, Insya Allah... Thanks. Love you!

art said...

salam!

sure thing ! Insya Allah i'll txt u kay! love u too!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin